Uppdaterar.

Hej sötnosar

nu är jag tillbaka igen, har nyss hoppat ur mig kläderna och lagt mig i sängen med datorn & ipoden mys! Snackar med mina sötnosar, åh vad jag älskar mina vänner ni är guldvärda!

Käkat mammas äppelpaj med grädde innan haha jag som hatar äppelpaj! Men den var faktiskt god! När det är mamma som gör då blir de alltid gott. Oskar & emma var också här en snabbit (kusinerna) lämnade lite kläder till mig, som var för smått. Gulligt! Brukar inte direkt använde kläder från andra? Men dem var nya och oanvända så det var perfekt! Vet dock inte varför? haha aja! Så satt och snackade med dem ett tag & bestämmde att vi kanske ska åka iväg med dem i sommar, skullle varit sjukt kul! Har ju inte varit utomlands på två år? Fyfan va längesen. Älskar varmen åh människorna man träffat i grekland, spanien. Saknar det verkligen. Det jobbigar är bara hemresan. Men att bara få åka iväg är sjukt skönt!

Slippa sverige skulle vara hur skönt som helst? ohyeah! Nog om det...

Snackat med Alex & massa folk så imon blir det festa gärnet! Fan va kul.

Känner inte ni också så ibland? Man vill bara supa och va glad, glömma alla problem för stunden även om man inte mår så bra dagen efter dvs bakis!! Så känner jag ofta. Och nej jag är ingen "alkolist" som ni säkert sitter och tänker nu när ni läser detta. Jag tycker bara om att festa! Jag dricker absolut inte varje helg helle som många gör! Så nej jag kan kontrollera mig själv även om många inte tror det och det stör mig. Men folk som inte känner mig ska inte dömma mig!

Jag kan även tycka det är supermysigt att bara sitta och glo film med familjen och bara ta det lugnt, sätta på en film och bara mysa! Familjen betyder mycket även om jag kan hata dom för stunden. Men innerst inne är det dom och vännerna som betyder mest av allt, utan dem hade jag inte klarat mig. Så kärlek till er, ni ger mig hopp, och orkan att gå upp varje morgon.
 

Haha blev det ett långt inlägg? förlåt. Ni läste säkert inte hälften, latmaskar ;)!

aja ska sätta på en film & smsa med hanna stumpan! Sov gott sötnosar så hörs vi imon.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0