ska bli mer självständig.




jag vet bh;n syns men jag orkar inte bry mig, huehuehue.
Haha min cam suger balle , jo jag vet. men men orkar inte bry mej.



Killar.
Har ingen fucking respekt, inte för mig iallfall. Just nu finns det ingen jag litar på från motsatta könet
och det har jag fan rätt i att inte göra heller! Inte äns på min egna pappa, hur sjukt är inte det?
Blir bara sviken om och om igen för att jag litar för lätt på folk, släpper in folk i mitt liv för lätt.
Det ska jag sluta med från och med idag och bli mer självständig! Jag är för snäll av mig
och litar på folk som jag inte äns känner. Jag har sjunkit för lågt nu! Litar på mina närmaste som har respekt för mig.
Idioter som vissa är, nämner inga namn.. Som gått och snackat en jävla massa skit som inte äns stämmer har jag bara lust att ge en fet lavett & be dig dra åt helvete. Jag trodde jag kunde lita på dig men nej du är falsk äcklig , ush
går inte äns att förklara med ord. Från och med nu kan du hålla dina ord för dig själv och inte äns nämna ett fucking ord till mig eller om mig till någon då fan! Är så förbannad nu att jag tar ut det över allt och alla, förlåt.

Ska lägga mig och kolla på en film och ta det lugnt nu..... Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0