shoho

Godmorgon sömntutor!

Själv var jag uppe riktigt tidigt idag vaknade vid 10! Jag som brukar sova till 2 på dagarna?! :O

Men jo det är sant, vaknade vid tio även fast jag somnade runt 4 tiden? aja kan man inte sova så. Ush orkar inte käka frukost eller äta något överhuvudtaget vaknade av att jag mådde sjukt illa, vet dock inte varför? Men så kan de va ibland. Ska ni göra idag da? Fint väder ute som fasen solen steker på som fan. Kanske bada? eller varför inte bara sola och bli lite N*ger hihi.

Själv är jag sjukt blek ush! Måste sola gärnet idag asså. Har inget vettigare för mig så.

Kanske drar in en sväng till stan och träffa stina. aja.

Ska klä på mig lite snabbt! Men idag blir det inget smink ska ändå bara vara hemma.

Men ikvll så! Då är det party! hihi aja vi hörs lite senare, ciao!

"Lilla jag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0