RASTLÖS

Godmorgon eller nåt? anyway har nyss fått i mig lite käk jag som trodde jag aldrig skulle palla mitt ur sängen.. Men det gick, vaknade & hoppade diretk in i duschen kännde mig riktigt sliten så det var skönt med en dusch!
har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag, eller jo om jag får i en viss person så ska jag va med honom annars vet jag inte. Men tänker inte sitta hemma och dega idag i allafall för imon ska jag sitta i möte med rektorn för sture oh damn please kill me someone?!
Hur fan ska jag orka... Vet knappt vad vi ska snacka om då kan de väl fan inte vara viktigt?
aja måste man så...
Åh vad rastlös jag ärrr! Får komma på nåt skojj o göra så skriver jag senare. puss


? En rastlös viccii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0