Nighty

Hej sötnosar! Nattbloggar endast för att jag inte kan sova! Det är ju det energidricka gör med kroppen, blir pigg som jag vet inte vad
och jag har druckit tre stycken ikväll! Haha jag börjar nog bli beroende av den där skiten.
Måste börja lägga mig lite tidigare om kvällarna somnade fan 4 igår/idag. men sov ändå bara till 1...
Aja märkte att jävla massa besökt min blogg ikväll :) alltid roligt. Släng gärna in lite kommentarer
med så är ni bussiga.
Sitter och funderar på min header... ja vet den är otroligt ful kan inte mer än hålla med er om den saken.
Men grejen är ju att jag har inte photoshop. Så om det är någon gulligt som skulle vilja göra en header till mig
skulle de va jätte gulligt. Fråga isåfall efter min msn så fixar vi det!
Blev bara ett kort inlägg. Nu ska jag checka lite andra bloggar :) & smsa med mina sötnosar!
Godnatt hörs imon.    / Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0