Livet är en fest!

I'm back bitches. Dålig uppdatering idag men satt mig precis vid datan för första gången idag.....

nä där ljög jag men nästan iaf! Inte hunnit blogga i allafall.

Smsade Johanna & frågade om hon ville henka till stan och klart ville hon det! Solen stekte idag asså! Fan va varmt, skit skönt! Skulle vatt rätt skönt o bada idag med men det får väl bli imon om vädret stannar, let´s hope so!

Anyway köpte hårfärg idag äntligen hittade jag en mörkbrun färg som va bra! Nyss färgat håret ska föna håret alldelles strax och se hur resultatet blir, snyggt hoppas jag. Alla säger att jag ska "va brunett och inte blond" håller inte riktigt med där men men. Får väl lita på er hehe. Brunett e hett ;).

Helgen är fullbokad ohyes! Underbart ska festa både imorgon och på Lördag sjukt kul kommer det bli!

Mina föräldrar är dock det ända problemet som tror de kan bestämmer över mig 24/7 åh blir galen snart! Ju mindre jag får göra destu mer gör jag. Det är fan så?!

Lack man blir.....


Jag och mina smexiga brillor! not.. Bara impulsköp för leka lite fjortis! haha.

serriöst dem är ju fan asfula?! BLÄ.

Midjekjol och svart linne! Skönt nu i varmen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0