kan viccii sjunga? who knows.



Vad älskar jag?
Jo att sjunga! Haha jopp så är läget, när jag får minsta tillfället
så sjunger jag. Vet inte riktigt varför? men det är väl något jag alltid
älskat även fast min röst inte är den bästa, det vet jag. Men att
få chansen att bli nåt inom sång och sånt slog mig inte förräns idag
när en kille berömde min röst haha?!
-Skulle
sjunga för honom (minns inte riktigt varför)
.. eller jo just det ja! Skulle sjunga till en låt han hade gjort för att han skulle hitta rytmen
eller vad vad han nu tjatade om haha. Så sjöng den lite pinsamt men liksom jag kännde inte snubben
så orka bry mig? haha. Så sa han att ja hade grymmt fin röst, måste bara öva lite på sjung höga toner...
Kan jag verkligen hålla med om. Blev rätt paff eftersom han är duktig med sin musik och sånt.
Men vem vet, killen är bra på att ge komplimanger, riktig charmguzze! Så om han ljög skulle inte förvåna mig.
Fast mina vänner har också sagt att jag sjunger fint så who knows? Next beyonce ;)
hahahha den va nästan lite rolig (h) drömma får man. hihi.

Har i allafall börjat skriva på en låt nu får se hur den blir. Om jag vågar skriva den här
det återstår o se (a).  Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0