JAG SKÄMMS :$

hej jag skämms... Uppdateringen har ju inte precis varit på topp men jag kan erkänna att det beror på att jag inte haft någon blogglust på sistonde... Men nu är jag tillbaks igen! Har ju missat att berätta allting som hänt, men den dissen får ni ta ;). Haha nä men har mest varit festande inget ovanligt? nejnej. I'm the party chick! ;)
Livet är en fest, stoppa in den meningen i huvudet och börja lära er det! :D
Vad har jag gjort idag? Juste det ingenting.. eller jo. Varit i stan några timmar med Jonas & Bella, mysigt!
Gick först till rödakvarn och skulle kolla om det fanns någon rolig bio och se, men nope! ... Jonas hade inte äns några cash med sig ändå märkte vi senare. Så vi statt utanför donken & träffade på massa filurer! Så satt där i evigheter känndes det som o snackade allmänt mycke skit, haha! Men sen lyfte vi våra asses och drog vidare hem till Bella.
Där blev det spel & ännu mera snack.. Mest om skolan och sånt, som snart börjar. Men det känns även spännande men samtidigt as lame! Börja ny skola är det som är positivt ingenting annat! Mer sommarlov tack?! skulle inte varit helt fel.
Men man får tydligen ingenting man ber om... buhu!! En vecka kvar tills helvetet bryter loss igen, åh pleace kill me.
Får hoppas att lärarna är dock mycke bättre än på förra, där fanns inte en jävel som va normal fyfan. +
annat folk. Åh hata östergård , byebye!! Så börja inte där ska ja säga er ;). Haha hur roligt skulle det inte vara om alla slutade på den skolan och lärarna blev utan jobb, mohaha då jävlar hade jag fått mig ett gott skratt!

Nånå nog om det.
PUSS.


 Emma och jag, dock dålig kvallite på bilden. dvs
vi båda blundar och ser mentalt störda ut, haha! så
svart liten ruta satt väl fint?)

Jag, oj va gammal bild. När vi tog modellbilder
vid vallås, utanförmig.ush va kort hår, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0