"Is vwiccii back? YES!"

I'm

back! Det trodde ni inte va :D? Men jo det är jag :)! Jag la av med bloggandet igen, tappade lusten för att skriva överhuvudtaget. Deppat över massa skit som hänt men det ordnar sig and life goes on, right?! Oh yeah! Livet är underbart och jag ska leva varje dag som om det vore den sissta! Ni har mitt ord. Nu blev ni glada va, att jag älskar livet medans ni emosar sitter och deppar i ett litet hörn på torget :D? Haha fuck you alla Emosar I hate you :) Yes i do.

Hata mig om ni vill, för jag hatar ändå er så spela roll? Serriöst klart man ska få vara och klä sig hur man vill. Men hallå? Har ni ingen koll alls eller. Emo är så jävla ute! Om det nu någonsin varit inne dvs. haha i don´t think so. Så tänk om är ni gulliga. Aja nog om er

ni ska inte få ta någon uppmärksamhet i min blogg inte. Antar att inga emosar läser den ändå så?

Så vad har jag gjort idag? Hm tagit ett snabbt dopp i havet med gulliga Bea & käkat god mat

hemma hos hennes urgulliga brorsa! Att han kunde laga mat de hade jag ingen aning om, gott var det minsann! Sen satt vi oss utanför bibblan lite och snackade skit! mohah! Men det var mysigt! Inte träffats på evigeter så! Sen kom jag hem hoppade direkt i mjukisbyxorna & käkade igen! Omg har jag blivit värsta Matfreaket? HJÄLP?! Måste börja med någon jävla diet snart alltså som jag snackat om i evigheter. Har säkret trammpat upp 1 eller 2 kg nu i sommar! Ush nej det måste bli ändringar! Man vill ju inte rulla runt på stan precis :) , ta åt er fetton ;) haha nej jag skojjar bara! Jag är inte så spinkig själv så ska inte snacka.

1.64 cm lång & väger ca. 47 kg Är det lagom för en 16 årig tjej? Som även anser att hon är fet? Jag vet inte, alla har sin egne åsikt. Och jag tycker jag är för fet!

Nej söker ingen uppmärksamhet så ni kan chilla! Men alla har sina komplex så är det, ingen är perfekt och det gillar jag! Hatar personer som försöker leka miss perfect! Fyfan det går inte hem hos mig kan jag ju säga! Så va inte perfekt, va dig! Då är du älskad av mig!

Aja nu tänkte jag slänga in lite bilder & sånt eftersom sagt det var ett bra tag sedan.

Hoppas ni inte saknat mig för mycket ;)! Men nu är jag tbx iaf. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0