Dröm & glömmm!

"Tillbaka på ruta ett" sa kajsa nyss...
Jag: vad menar du med det?
Kajsa: ja, du börjar ettan och vi kommer inte umgås längre.
Jag: huh? klart vi kommer varför skulle vi inte?!
Kajsa: för att ... du typ kommer glömma mig och ... hitta massa nya pojkar & flickor
Jag: hahahhaha, du inte förränds jag tar mitt sissta andetag slipper du mig ;)! dvs... länge till hoppas jag:)
Hon: hoppppas jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

haha sööötnos :')

Förstår inte varför alla tror vi ska tappa kontakten för att jag ska börja på ny skola?
Gick inte äns på samma skola som kajsa innan iförsig äns så vart hon fick det ifrån
har jag ingen aning om. Men jag tänker inte säga upp kontakten med någon bara för att jag har
börjat på sture? Nej mig slipper ni inte ;), tyvärr jag finns på fritiden precis som innan? haha
hoppas jag :O
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0