Blir så fucking lack!

Hej! Hah kommer inte på nåt vettigare att säga. Sitter och bråkar med massa känns det som, har jag börjat bli något slags hatobjekt eller vafan är det frågan om?! Jag fattar fan ingenting längre. Men helt plötsligt så slutar alla snacka med mig sen frågar man vafan problemet är? så svarar dem: rykten...
Jo visst tro på mig inte på fucking rykten?
Har lärt mig att aldrig lita eller tro på rykten, jag orkar inte äns höra på dem längre. Så sluta snacka skit om ni inte
äns känner mig jag blir så fucking lack! Ursäkta mig jag tar inte emot någon jävla skit från någon...
Säg det till mig och fråga om det är sant i stället för att gå runt och säga det till varrenda jävel och sen glömms det aldrig bort och alla tror såklart att ryktet är sant.
Hur fan skulle det kännas om någon sa något om er som inte va sant?
Sluta snacka massa skit o skaffa er ett liv.

Säger som jag alltid gjort har hellre få NÄRA vänner
en en jävla massa falska, för det har ja haft tillräckligt av.

så ska du va min vän snacka inte skit bakom ryggen på mig, tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0