Back to school

Fan va trött jag är... Gick upp 8? fyfan va tidigt det känns. Bf09 heter min blivande klass iaf. Typ bara fem killar i klassen snacka om lite? eller vänta det kankse va mer haha.. jaja men dem var fula så de ränkas inte huhu.
Gjorde väl inte så mycket, typ presenterade oss och skit sen fick massa ondödig information orkade inte lyssna öh.
Vettefan hur jag ska överleva där i tre år ;) menmen!
sen stack vi in till stan en stund & träffade folk som vanligt... Pissarn haha. Skulle igentligen köpt väska o skit men jag pallade inte. anyway håller på och laddar ner en massa filmer & musik.
Just det ja på Lördag tror jag då fixar lilla jag fest hihi :)! Vart och när får ni inte veta,
bara speciella personer höhö feel the pain. Kanske berättar om ni frågar snällt ;)!
Nu ska jag o Malin (grannen) klippa min hund om man nu säger så, eller ska vi ge honom en rakning kanske ;)?
Långhårig jävel iallafall! Btw imon så drar jag till pappa och stannar där i typ tre veckor, undra om han saknat mig mohaha + att jag får träffa becka igen. Varför jag inte bor där orkar jag inte ta upp. Men ska förmodligen börja bo där igen
varrannan vecka, får se.    :)


Får massa jävla kommentarer
från folk varje dag "sluta va så ego viccii"
Kan erkänna att jag kan vara självisk ibland (a)
men dem syfftar kanske inte på det? hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0